Transport gratuit la comenzi peste 150 lei

contact@librariadonaris.ro 0752 089 083
0
0
Produse
RON
inapoi

Calea Invingatorului

Categorie: Carte, Psihologia copilului si dezvoltarii, Cod produs: DON-00803585 Cod bare: 9786067195545 Editura/brand: Trei Numar pagini: 239 Data publicarii: 2016

29,00 Lei

Opinia clientilor:

1
Stoc limitat
Lumea in care traim este tot mai schimbatoare. Tehnologia progreseaza rapid, valorile se transforma, apar si dispar profesii cu o viteza uluitoare. Cum am putea pregati astazi copilul, pentru lumea in care va trai maine, cand, poate, ceea ce pretuim astazi, maine va fi dat uitarii? Parintii oscileaza adesea intre permisivitate si exigenta, nestiind care este strategia educationala optima pentru viitorul copiilor lor. Sa-l scutim de orice efort si de orice responsabilitate? Sa-l inscriem la cursuri optionale, in speranta de a-i deschide cat mai multe drumuri? Sa insistam pe disciplina si materiile scolare? In Calea invingatorului, cei doi autori recurg la numeroase exemple din viata de zi cu zi si cercetari de ultima ora si, intr-un stil alert si atractiv, ofera solutii simple. Parintii nu numai ca se vor bucura mai tarziu de roadele eforturilor lor, ci vor reusi, prin intermediul activitatilor desfasurate impreuna cu copiii, sa dezvolte coeziunea dintre ei si acestia. Fragment: „Multi specialisti s-au intrebat de-a lungul anilor daca arta joaca un rol vital in cultivarea gandirii inovatoare in copilarie. In prezent s-au emis ipoteze noi care sustin importanta cognitiva a artei. Jennifer Groff, cofondator al Centre for Curriculum Redesign si vicepresedinte al departamentului de invatare si dezvoltare de programe la Learning Games Nertwork, a scris un important articol publicat in Harvard Educational Review, intitulat „Expanding Our «Frames» of Mind for Education and the Arts". Ea sugereaza ca, in trecut, credeam ca arta poate constitui un suport secundar pentru alte „inteligente", precum cea logico-matematica. Groff afirma ca aceasta ipoteza nu surprinde cu exactitate modul in care functioneaza creierul sau cum se desfasoara dezvoltarea cognitiva. Ea propune, in schimb, conceptul de „orientare multilaterala": functia creierului opereaza in timp real pentru a face doua lucruri: proceseaza informatia prin modalitati senzoriale multiple si alcatuieste reprezentari cognitive paralele pentru a promova o gandire interdisciplinara. Groff afirma ca artele vizuale ar trebui sa fie considerate o zona primara esentiala de educatie, care promoveaza orientarea multilaterala ca scop fundamental al dezvoltarii cognitive. Dr. Robert Root-Bernstein este un deschizator de drumuri; el a analizat rolul de catalizator pe care il au artele si stiintele pentru gandirea inovatoare. In calitate de profesor de fiziologie la Michigan State University, a scris numeroase studii, impreuna cu sotia sa dr. Michele Root-Bernstein, despre rolul extrem de important pe care il are faptul ca in copilarie venim in contact cu arta, pentru cultivarea gandirii inovatoare in stiinta. Iata numai un scurt exemplu pe tema tipurilor de reflectii oferite in scrierile sale: “Einstein nu s-a remarcat in niciun fel la orele de matematica si fizica... Asadar, ce talente deosebite avea? Unul era in mod cert o capacitate deosebita de a vizualiza conceptele in minte, talent ce i-a fost incurajat in perioada studiilor secundare la scoala cantonala din Aargau...”
Acorda o nota:

Din aceeasi categorie