Transport gratuit la comenzi peste 150 lei

contact@librariadonaris.ro 0735375009
0
0
Produse

Detalii livrare/Livrarea comenzii


Costuri livrare

  • Pentru comenzile de peste 150 lei se acorda TRANSPORT GRATUIT
  • Pentru comenzile mai mici de 150 lei costul transportului este de 20 lei.
  • Pentru livrarile la domiciliu in orasul Galati , TRANSPORTUL este  GRATUIT pentru comenzi mai mari de 50 lei

Livrarea produselor

  • Produsele vor fi livrate prin curier rapid iar coletul va ajunge la adresa specificata de dvs in termen de 24-48 ore din momentul confirmarii telefonice(pentru produsele aflate in stoc).
  • Livrarile se pot efectua la domiciliul clientului pana la orele 21 de LUNI pana VINERI si SAMBATA pana in ora 12:00
  • Comenzile primite pana in ora 14:30 vor fi preluate de curier si expediate catre client in aceeasi zi. Cele primite dupa ora 14:30 vor fi preluate de curier in ziua urmatoare si livrate in 24-48 de ore.
  • Termenul mediu agreat de firmele de curierat din Romania pentru livrarea produselor este 24-48 de ore lucratoare.
  • De asemenea, exista cazuri exceptionale in care comenzile nu pot fi onorate din motive independente de Libraria Donaris. Acestea includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii din Romania. Toate aceste situatii ne permit sa intarziem sau sa anulam livrari ale produselor pe care le-ai comandat.
  • Inainte de fiecare livrare, vei fi contactat de catre curier. In cazul in care curierul nu te gaseste la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord si in conformitate cu programul de lucru al firmei de curierat, acesta va reveni inca o data, dupa ce a restabilit contactul cu tine.
  • Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor concomitent cu fotografierea coletului in vederea dovedirii starii acestuia si intocmirea unui proces verbal impreuna cu reprezentantul societatii de curierat, proces verbal in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.